Blog

Kolor a wizerunek: żółty

Żółty kojarzy się przede wszystkim ze słońcem, plażą i wakacjami. Wywołuje radość i dodaje energii do działania. A jak żółty może pomóc zbudować pozytywny wizerunek twojej marki? (więcej…)

Typy klientów, które zniechęcają mnie do współpracy

Swój pierwszy projekt graficzny wykonałam w lutym 2015. Współpracę z tamtym klientem wspominam bardzo dobrze. Podobnie jak większość osób, dla których tworzyłam grafiki od tamtego czasu. Udana współpraca przy ciekawym projekcie dodaje chęci do dalszej pracy. (więcej…)

Czy bloger powinien mieć własną wizytówkę?

Wizytówka jest bardzo popularnym, wręcz jednym z podstawowych narzędzi kreowania wizerunku i promocji. Możemy dostać ją od pracowników różnych firm czy freelancerów. Zdarza się też, że ktoś wyrabia sobie wizytówkę dla samego siebie, aby móc budować kontakty na przyszłość. A co z blogerami? Czy wyrabianie wizytówki dla bloga ma sens?...

Budowanie wizerunku marki w sieci – lista przydatnych narzędzi

Budowanie wizerunku marki w sieci jest priorytetem dla blogerek i freelancerek pracujących przez internet. Co prawda nie muszą inwestować w drukowane materiały reklamowe, np. plakaty czy ulotki. Czy jednak oznacza to, że w swojej pracy nie potrzebują żadnych dodatkowych materiałów? (więcej…)