Blog

Linki Cytrynki #1 – zmiany, prokrastynacja i zdjęcia do tego

Czy czujesz, że ci nie idzie? Jesteś w miejscu, w którym tak bardzo chciałaś się znaleźć, ale… niespodziewanie zaczyna cię to męczyć? Też byłam zaskoczona, kiedy pierwszy raz doszłam do wniosku, że mój zapał do tworzenia logo się chyba… wypalił. (więcej…)

hejt w biznesie online

Hejt w biznesie online – jak sobie z nim radzić?

Hejt nie jest nowym zjawiskiem, a jednak nadal psuje działalność w sieci zdolnym osobom. Cały czas zastanawiam się, jak to jest, że ktoś anonimowy, obcy, ma tak silną moc oddziaływania. Przecież jego opinia nie powinna mieć żadnego znaczenia! (więcej…)

Za co płacisz grafikowi, kiedy zamawiasz logo?

Z czym kojarzy ci się projektowanie logo? Wiele osób myśląc o zamówieniu logo u grafika wyobraża to sobie tak, że dostanie prosty obrazek, który można wykonać w przeciągu 5 minut. Kiedy więc otrzymują wycenę na kilkaset lub kilka tysięcy złotych zastanawiają się, za co grafik chce tyle pieniędzy? Za kilka...

Kiedy inwestować w logo dla bloga?

Jakie znasz popularne blogi? A jakie elementy tych blogów kojarzą ci się z nimi? Pewnie myślisz o ich autorach oraz tematyce, może o tym, w czym pomogły ci te blogi. Ale może z tyłu głowy masz też obrazy logo tych blogów. (więcej…)

Kolor a wizerunek: zielony

Nie każdy lubi szpinak. Nie zmienia to jednak faktu, że jest zdrowy. Podobnie kolor zielony może mieć dobroczynny wpływ na wizerunek twojej marki! (więcej…)

Jakie powinno być logo dla bloga?

Jeśli prowadzisz blog na poważnie, z pewnością masz już lub myślisz o zaprojektowaniu logo. Jakie powinno być logo dla bloga? Czytaj dalej! (więcej…)

Jak znaleźć dobrego grafika? 9 wskazówek

Wybór dobrego grafika to nie lada wyzwanie. W tym artykule podpowiem ci, na co zwrócić uwagę, aby twój projekt wypalił, a współpraca nie zakończyła się dramatem. (więcej…)

Kolor a wizerunek: żółty

Żółty kojarzy się przede wszystkim ze słońcem, plażą i wakacjami. Wywołuje radość i dodaje energii do działania. A jak żółty może pomóc zbudować pozytywny wizerunek twojej marki? (więcej…)

Typy klientów, które zniechęcają mnie do współpracy

Swój pierwszy projekt graficzny wykonałam w lutym 2015. Współpracę z tamtym klientem wspominam bardzo dobrze. Podobnie jak większość osób, dla których tworzyłam grafiki od tamtego czasu. Udana współpraca przy ciekawym projekcie dodaje chęci do dalszej pracy. (więcej…)

Czy bloger powinien mieć własną wizytówkę?

Wizytówka jest bardzo popularnym, wręcz jednym z podstawowych narzędzi kreowania wizerunku i promocji. Możemy dostać ją od pracowników różnych firm czy freelancerów. Zdarza się też, że ktoś wyrabia sobie wizytówkę dla samego siebie, aby móc budować kontakty na przyszłość. A co z blogerami? Czy wyrabianie wizytówki dla bloga ma sens?...